Acum câteva luni v-am anunţat că Uwe Gemballa a dispărut pe 9 Februarie, fiul său fiind ultimul care a discutat cu el într-o convorbire telefonică în care tatăl îi cerea un milion de euro. Ipoteza unei crime pentru bani devine astfel din ce în ce mai plauzibilă. Acum aflăm o altă veste şocantă, Gemballa casa de tuning fondată de Uwe a fost închisă după o istorie de 30 de ani, fără prea multe detalii, conform Auto Bild.
Compania nu o ducea bine având venituri tot mai mici din cauza crizei, iar Uwe Gemballa era în căutare de investitori. Chiar în Africa de Sud a plecat pentru a coopta posibili parteneri de afaceri. Se pare însă că anumite datorii ale lui Uwe au atras pe urmele sale recuperatorii, sau chiar a fost atras într-o cursă de escrocii care vroiau o recompensă de 1.000.000 de dolari.
Gemballa s-a concentrat preponderent pe modelele Porsche, ca mărturie a existenţei rămânând modele precum Mirage GT, un supercar bazat pe Porsche Carrera GT, Gemballa Avalanche GTR800 EVO-R, un bolid de 800 CP derivate din Porsche 911 GT2 sau GT 750 Aero 3, un Cayenne de 750 CP. Ultima creaţie şi abaterea de la specificul Porsche a fost Gemballa MIG-U1, un absolut spectaculos Ferrari Enzo inspirit de avioanele de vânătoare